10 Şubat 2016 Çarşamba

ZAYIF BİLEKLER İÇİN GÜÇLENDİRİCİ EGZERSİZ

Benim el bileklerim incedir bu nedenle güçsüzdür. Çevreme baktığımda bir çok kadının aynı sorunu olduğunu hatta bilek ağrılarının çocukları olduktan sonra daha da arttığını gördüm. Bileklerin hareket kabiliyeti de çok geniş olduğu için ufak bir hatalı hareket ağrıya neden olur.

Bu hafta ben de çalışmalarıma ekleyeceğim 2 hareketi paylaşabilirim.

1-Palms up dumbble curl ( Avuç içleri tavana bakar şekilde bir dumble yuvarlamak ).

Bu hareketi yaparken kollarımızın altında bir destek olması çok önemli. Avuç içini tavanı gösterecek şekilde döndürüyoruz . Hareket boyunca kolumuzun üst kısmı sabit yerde ( bir tabure yada koltuk kenarı üstünde)
Sadece el ve bilek kaslarını kullanarak ağırlığı tavana doğru yuvarlıyoruz.Başlangıç pozisyonuna döndüğünde ağırlığı avucumuzdan parmak uçlarına kayacak şekilde aşağı yuvarlıyoruz. Ve tekrar..







2 -Palms down dumbble curl ( Avuç içleri yeri gösterir şekilde bir dumbBle yuvarlamak )
Yukarıdaki hareketin aynısını avuç içleri yere dönük bir şekilde yapıyoruz .Nefes alırken ağırlığı (dumbble) tavana doğru yuvarlayıp , nefes verirken yere doğru yuvarlıyoruz. Bilek eklemleri çok zayıf olduğu için hafif dumbble kullanılması daha uygundur.

5 yorum:

  1. Benimde bilekler ince ve güçsüz. Kaçınız kapağı bile açamam. Bu egzersizi deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Güzel egzersizler için tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  3. Merhaba kesif etkinliginden geliyorum sizi takibe aldim bana da beklerim :) http://nisanmeyvesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.Blog keşif etkinliginden geldim ve blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil