27 Ağustos 2015 Perşembe

2.Hayata Uyumlanma EL BERR


Bugüne umut olsun ;
Bir anne nasıl geri çevirebilir çocuğunun ona açılmış kollarını, pişman yüreğini?
Tıpkı bir annenin ,kendisine isyan eden hırçın çocuğunu affetmesi gibi ..
iyilik
                                                                                         Resim GOOGLE görsellerden alıntıdır.      
O'da kullarından haksızlık edeni, kötülük edeni affeder. Kullarına yumuşak davranan,iyiliği bırakmayandır..

Allah'ın iyilik yapan ve yaptıran adıdır El Berr. Kullarına karşı şefkatli, merhametli, ihsanı bol olan anlamlarına gelir.Her iyilik ve güzelliğin kendisinden kaynaklandığı, mahlukata hayırlar ulaştıran yegane varlık Allah'tır.
















İnsanın kalbine iyilik yapma isteğini, arzusunu düşürendir  Berr.
Kimse demesin Ben iyilik yaptım Ben ettim Ben Ben.
Kalbine kim kondurmuştur o iyiliği?
Dün nasıl yoktu da şimdi var ?
Sen önce niyeti kalbine koyana şükret.
Sonra bırak fayda ol aksın üzerinden tüm güzellikler..



                               


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder